Про картини по номерах. Виставка в Смітсонівськиму інституті.


Протягом багатьох десятиліть абстрактна картина по номерах, що зображує блюдо з фруктами та глеком, знаходилась в підвалі приміського таунхаусу. Зараз робота перебуває в Національному музеї Смітсонівського інституту американської історії у Вашингтоні, округ Колумбія.

У 1949 році під час роботи в якості ілюстратора дитячих книг розмальовок компанії Палмер в Детройті Роббінс придумав ідею для набору картин по номерах, таким чином фірма змогла вийти на ринок для дорослих.

З його прототипом абстрактного дизайну фрукти та глечик, тепер відомим як "Абстракція № 1", звернулися до власника компанії Макса Клейна. Клейн відправив молодого художника назад до креслярської дошки з інструкціями, щоб придумати картини з зображеннями кошенят та пейзажів. Через рік компанія представила великий асортимент наборів картин по номерах.

Компанія продала більше 12 мільйонів комплектів і породила безліч наслідувачів, перш ніж ажіотаж притих в кінці 1950-х років.

Тепер зі старовинними картинами розмальовками по цифрах, що користуються популярністю в якості предметів колекціонування, музей Смітсонівського інституту оголосив про плани змонтувати виставку, яка досліджує місце картин для дорослих в історії поп-культури. «Врахування смаку: Картина по номерах феномен 1950" планується відкрити в кінці весни або на початку літа 2001 року, відповідно до тверджень прес-секретаря Смітсонівського інституту, серед робіт на виставці буде півдюжини або близько того з найбільш ранніх творінь Роббінса в тому числі "абстракція № 1".

Роббінс вже будував плани для участі в шоу.
"Я говорю про це скромно, але я буду запрошений на відкриття виставки," сказав Роббінс, який в даний час працює як незалежний дизайнер фаст-фуд премій мерчандайзингу та інших рекламних елементів.

Сувенірний магазин музею також буде продавати книгу Роббінса "Що б не трапилося з картиною по номерах?", гумористична на перший погляд розповідь про свій досвід роботи з майстернею по виготовленню картин. Було продано близько 1000 примірників, так як вона була опублікована в минулому році. У ній художник пояснює, де він отримав ідею для створення таких картин (Леонардо да Вінчі використовував подібну техніку зі своїми учнями) і встановлює рекорд зі створення картин розмальовок, що зробило його дуже багатим.

Коли куратор Смітсонівського Ларрі Берд в минулому році сказав Роббінсону, що виставка мала успіх, Роббінс сказав, що він навіть не розраховував на що-небудь інше.

"Коли Ларрі і я вперше обговорили можливість експоната, це було просте припущення", сказав Роббінс. "Ларрі є колекціонером картин розмальовок по цифрах, але він не був упевнений, що міг би продати цю ідею картин по номерам. Виявилося, що люди, як і раніше, зацікавлені в цьому матеріалі через 50 років, це частина нашої спадщини ".

Згідно журналу «Bird», виставка дає можливість "змішування ідеального" процесу фарби по-числам, що призвело багатьох любителів підібрати колір в перший раз. Виставка також поставила пунктик в історичній перспективі процвітання після Другої світової війни. З закінченням війни в людей з’явилось більше вільного часу для хоббі, більш стабільний дохід і більше заміських будинків, які необхідно було реставрувати.
На додаток до ранніх ідей Роббінса, на виставці «Облік смаку» були представлені картини розмальовой для дорослих знімків таких політичних діячів, як Нельсона Рокфеллера і Едгара Гувера, які були виставлені в Білому домі в 1950-х роках; і також Енді Уорхол.

Автор тексту: Богдан Власенко